Wyjątkowo…

… zimny maj. U mnie zaczął się przeziębieniem i tak się kończy. Choć… końca nie widać moich cierpień z powodu kataru. Widać za to, że jeszcze dzień i… po maju. Baju, baju… Szkoda. Szkoda, bo maj to mlecze, bzy, konwalie.

Maj. Wyjątkowo zimny i – jak zawsze? – pracowity miesiąc. Za chwilę koniec roku akademickiego, więc początek baaardzooo intensywnego sezonu, jeśli chodzi o pisanie. Pisanie artykułów, za które zbiera się punkty… Później będę (?) mogła je wymienić na… tak, tak, na poczucie samodzielności naukowej.

Oj maj. Wyjątkowo zimny i w tym roku – dodatkowo – obciążony wyborami prezydenckimi. Ciężko mi się pogodzić z sytuacją. Co tu dużo gadać, no nie ten facet, w ogóle nie ta osoba…

Oj ten maj. W tym roku to nawet „popsuli” Saską Kępę… Już nie pachnie, tak jak w piosence zielonym szalonym bzem… Za to w poniedziałek, 1 czerwca, w Muzeum Polin dyskusja Kobiety i Zagłada – perspektywa gender studies w badaniach nad Holokaustem. Wśród dyskutantek m.in. Andrea Petö z Central European University i Bożena Karwowska z University of British Columbia.

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

