Archiwum Historii Kobiet

arch_h_kWczoraj dowiedziałam się, że właśnie wystartowało Archiwum Historii Kobiet: www.herstorie.pl!

Świetna wiadomość, szczególnie, że marzec jest miesiącem historii kobiet. Teraz, na jednym portalu, zupełnie obok siebie, swoje własne miejsce (swój własny wirtualny pokój) mają kobiety, których drugie imię to Emancypacja.

Archiwum powstało jako wspólna inicjatywa kilkunastu organizacji i grup zogniskowanych wokół historii kobiet. Jest więc wspólnym dziełem wielu ludzi. Jest dowodem, że można. Można wspólnie zrobić fajny edukacyjny projekt. I do tego w temacie kobiet. Dzięki im za ich pracę.

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii POLECAM! i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

