MARZEC A LUTY

Do dzisiaj myślałam, że… lepszy marzec niż luty. Lepszy jest marzec, bo już dalej od zimy, bliżej słońca i zaledwie kilkanaście dni do wiosny. Czyli zimy już nie będzie, hulaj dusza! Jednak dzisiejsza pogoda, podobnie zresztą jak wczorajsza, każe mi na nowo przemyśleć mój stosunek do marca. I…? Żaden on tam „lepszy”.

Ogłaszam sama sobie, że wyższości marca nad lutym nie da się obronić. Sorry Stina.

4 marca 1969 r. – ur. się Stina Nordenstam:

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii POLECAM!, ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

