„Nie TAKA dziewczyna”

lena_dunhamZauważyłam ją już jakiś czas temu. Ją, czyli okładkę książki „Nie taka dziewczynaLeny Dunham. Jednak aż do tej pory nie zdecydowałam się „podejść” bliżej.  Nawet ostatnio w księgarni nie dałam sobie szansy…

O autorce wiem niewiele. Wiem, że artystka. Gra, pisze, występuje. Wiem, że serial „Dziewczyny”… To wszystko wiem, ale serialu nigdy nie oglądałam. Więc może… może zajrzę do książki?

Może zajrzę. Zwłaszcza, że tytuł książki zdaje się być czymś więcej niż zestawem kilku nudnych słów. Czytam: „Nie taka dziewczyna” i od razu pojawia się pytanie pt.: „czyli jaka?” Zamiast domyślać się odpowiedzi, po prostu sprawdzę. O wynikach dochodzenia, nie omieszkam poinformować.

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii KSIĄŻKI. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Jedna odpowiedź na „„Nie TAKA dziewczyna”

  1. OXYMEMORON pisze:

    niecierpliwie czekam na recenzję, zastanawia mnie, czy książka będzie realnym obrazem złożonej kobiecej natury i pokaże sylwetkę mentalnej outsiderki, czy autor poszedł w stronę kolejnej, tyle, że mlodszej bridget jones

Skomentuj

