Na półce z książkami…

Zdjęcie339Wczoraj przeglądając zdjęcia, znalazłam przypadkiem taką właśnie fotę… Moja pierwsza książka na półce w księgarni.

Latem 2009 roku przechodząc ulicą zerknęłam na witrynę księgarni i… zobaczyłam moją książkę! Moja pierwsza książka po raz pierwszy na wystawie sklepowej! Ogarnęło mnie dziwne uczucie… Nie mogłam się powstrzymać od zrobienia zdjęcia. Okazja była wyjątkowa. Nie powtórzyła się potem… Towarzystwo, w jakim znalazła się moja książka wydało mi się wyborne…

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii KSIĄŻKI i oznaczony tagami , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

