A mnie jest szkoda lata

No to się zaczęło. Jesień. Jak nic, jesień. I w kalendarzu, i w powietrzu. Ech! Lato 2014 to już historia. Całkiem ładna historia… w jakimś sensie, to nawet historia o miłości; miłości do miasta. Nadałam jej tytuł „Lato miejskie”.

A teraz, już jesień. I liście lecą z drzew… Przynajmniej w tej piosence…

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

