1 Maja 2014

Wy008darzył się. I…?

I żeby nie zapomnieć – ten wpis.

Chcę zapamiętać, że potrafię jeszcze cieszyć się widokiem nieba i zapachem bzów…

No tak, dzisiaj Święto Pracy, a ja… odpoczywałam. Dowody? Zdjęcie obok 🙂

Zrobiłam też kilka fotek niezapominajkom, ale zważywszy, że dzisiaj La Fête du muguet, to może niezapominajki zostawię na inną okazję. Niestety, konwalii nie spotkałam na swojej drodze, ale przecież nic straconego, w końcu jutro też jest dzień. Przede mną cały maj…

A tymczasem w kalendarzu:

1 maja 1751 – ur. Judith Sargent Murray, autorka m.in. eseju On the Equality of the Sexes, wydanego w 1790 r., czyli na dwa lata przed publikacją Vindication of the Rights of Women Mary Wollstonecraft!

2 maja 1950 – ur. Eve Kosofsky Sedgwick, autorka m.in. Epistemology of the Closet (1990).

c.d.n.

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

