La vie en rose

Jeszcze przed wschodem słońca strona google poinformowała mnie, że dzisiaj równonoc wiosenna. Czyli można już, ufff!, odetchnąć. Tegoroczna zima się skończyła. Nastała oficjalnie wiosna! Z tej okazji włożyłam nawet dzisiaj wisiorek z małym kwarcem w kształcie serca.

A teraz zaglądam na wikipedię i… czytam, że dzisiaj, 20 marca, przypada nie tylko pierwszy dzień astronomiczej wiosny, dzisiaj również Światowy Dzień Wróbla oraz  Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Ładna ta triada. Podoba mi się. Wiosna, wróbelek i szczęście… Ach…

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

