Wiosenne chciałabym…

Chciałabym, aby wpisy pojawiały się regularnie na blogu. Aby słowa „pisały” się „gładko”. I aby zmęczenie można było łatwo odgonić. Tymczasem…

Tymczasem, zajęcia, dużo zajęć i jeszcze więcej zajęć. Z książki w książkę. Między nimi jakieś zupełnie niepotrzebne przeziębienie i kaszel, który z dnia na dzień staje się coraz bardziej uciążliwy. Skąd się w ogóle wziął? Czyżby marcowe słońce okazało się złudne?

Witaj wiosno! Witaj w klubie! A propos…

Chciałabym obejrzeć ten film… Dallas Buyers Club. Obejrzeć nie dlatego, że oskarowy i nie tylko dlatego, że traktuje o ważnych problemach. Chciałabym obejrzeć, bo to, co zobaczyłam w zwiastunie filmu zaintrygowało mnie bardzo. Wychudzona twarz Matthew McConaughey’a, makijaż i przebranie Jareda Leto… i to zdanie: Mam tylko jedno życie. Chciałbym, żeby coś znaczyło… O tak! Chciałabym…

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

