Stop. Beata Kempa. Stop.

Padam ze zmęczenia, ale nie mogę nie skomentować newsa dnia, o powołaniu sejmowego zespołu parlamentarnego pt. „Stop ideologii gender”. Pomysł – posłanki Beaty Kempy.

A mój komentarz jest krótki, dosłownie taki jak w tytule wpisu.

Ten komentarz jest moim prywatnym i politycznym apelem do Pani posłanki, jest moją prośbą i zarazem żądaniem. Proszę, apeluję i żądam od Pani posłanki i wszystkich szanownych posłów i posłanek: więcej zaangażowania i pracy na rzecz zwalczania realnych problemów społecznych, mniej szerzenia ignorancji i nienawiści, mniej wywoływania antagonizmów.

Zastanawiam się… czy Pani posłanka nie mogłaby następnym razem wpaść na pomysł, aby grono parlamentarzystów podjęło się pracy charytatywnej, np. w świetlicy środowiskowej? I czy umiałaby powiedzieć przebywającej tam – by w spokoju odrobić lekcje – dziewczynce, że nie ma sensu się uczyć i starać, nie ma sensu marzyć o karierze astronautki, czy pracy np. z mikroskopem Lumera 700, bo jedyne przewidziane narzędzie pracy dla kobiety w Polsce (o ile w ogóle dostanie pracę!), to ścierka, ewentualnie mop, ale to już ekstrawagancja, na którą trzeba sobie zasłużyć….

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

