Lubię jesień, bo…

MMM… bardzo lubię szurać w liściach. Lubię patrzeć na drzewa i liczyć spadające liście…

Lubię czekać na listy. Listy, przesyłki, paczki. Wtedy szybko wracam do domu. Uciekam z miasta tłumacząc, że muszę zdążyć przed wieczorem,  przecież mieszkam na końcu świata… I wracam, i szuram, i otwieram pospiesznie listy, przesyłki i paczki. A tam… książki! Jedna, druga, trzecia…

Właśnie odebrałam październikową przesyłkę:

Margaret Mead – Mężczyźni i kobiety (2013)      AWF

bell hooks – Wounds of Passion. A Writing Life (1997)

Arthur Frank – Wounded Storyteller (2013)

Nie umiałam zdecydować, więc póki co czytam wszystkie trzy. Wiem, że się nie zawiodę.

Jesień w tym roku będzie bardzo przyjemna…

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Notatka na marginesie | Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

