Październik…

007… rozpoczął się nieciekawie, było całkiem szaro i ponuro, ale z każdym dniem jest coraz więcej słońca. I to mnie cieszy.

Mniej mnie cieszy…? Nie, nie napiszę, że nie cieszy mnie nowy rok akademicki, który właśnie się zaczął. Co prawda, entuzjazm mój jest mocno stonowany, bo wiadomo, mnóstwo stresu, ale nie przekreślam niczego na starcie. Wierzę, że 2013-2014 to rok zupełnie inny od poprzednich. Rusza moje seminarium, na którym będziemy zajmować się doświadczeniami córkostwa. Już we wtorek czeka mnie pierwsze spotkanie ze studentkami. Tak tak, ze studentkami, bo to kobiety wybrały moje zajęcia.

Póki co niedziella. 6 października. Piękny dzień. Dzień urodzin dwóch piszących kobiet:

6.10.1889 – ur. Maria Dąbrowska

6.10.1964 – ur. Manuela Gretkowska

i ja też dzisiaj mam swoje święto… Moja nowa liczba to 36.

 

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii ŻYCIE i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

