ZADRA: BEZ FACETA NIE ISTNIEJESZ?

zadrapJoanna Kubik napisała komentarz, który sama bardzo chciałam napisać – ona zrobiła to lepiej! – bo i tytuł, i akcja pt. „Męskie Granie” – bynajmniej nie z powodu muzyki! – od początku mnie irytowały. Najbardziej irytowało mnie, że właściwie nic nikomu – w tym „męskim graniu”, które znowu wcale nie takie męskie – nie przeszkadza, nic nie zastanawia… że też nikt tym „Męskim Graniem” się nie irytuje, a przecież jest czym; np. tym, że w akcji tej grają także kobiety, ale o tym cicho i sza.

Teraz już przynajmniej wiem, że Joannie Kubik też coś „nie-gra” w tym „męskim-graniu”. No to jesteśmy dwie! 😉

BEZ FACETA NIE ISTNIEJESZ? – pyta zadziornie Joanna Kubik.

Informacje o an_ost

Jestem badaczką biografii kobiet. Jestem feministką. Jestem pedagożką. Fascynują mnie dzienniki kobiece. Żyję z... czytania. Próbuję pisać. Na co dzień... uczę (się).
Ten wpis został opublikowany w kategorii POLECAM! i oznaczony tagami , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

